صافکاری با میله های pdr

ویژگی کیت حرفه ای میله های pdr: این کیت ترمیم فرورفتگی خودرو شامل 3 ابزار اصلی تعمیر فرورفتگی، دندانه بردار طلایی، دندانه کش بریج و میله می باشد که می توانید برای اندازه های مختلف فرورفتگی مناسب را انتخاب کنید.

بدون آسیب رنگ: کیت ترمیم فرورفتگی بدون رنگ حاوی مواد مضر نیست و به بدن شما آسیب نمی رساند.

کارکرد آسان: این یک کیت تعمیر فرورفتگی ماشین با استفاده آسان با تفنگ چسب و چوب چسب است که به شما در تکمیل تعمیر کمک می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که زبانه های مناسب را انتخاب کنید و از میله ها برای بالا کشیدن فرورفتگی استفاده کنید.

همه اندازه های فرورفتگی: میله های صافکاری pdr فرورفتگی بدون رنگ می تواند به راحتی فرورفتگی های روی ماشین را ترمیم کند. این میله رفع فرورفتگی شامل 24 زبانه کش لاستیکی در اندازه ها و شکل های مختلف است. الگوی کشش بیشتری را فراهم می کند، که می تواند به شما کمک کند فرورفتگی را بالا بکشید و ماشین را به شکل اولیه خود بازگردانید.

 

این به شما امکان می دهد فشار بسیار نرم تری داشته باشید و کمی کنترل بیشتری به شما می دهد. این به ویژه در از بین بردن فرورفتگی‌های سبک‌تر یا فقط در صورتی که در حال تمرین هستید، به شما کمک می‌کند تا فشار نرم‌تری به شما بدهد تا مطمئن شوید که نقاط بالایی در پانل قرار نمی‌دهید یا خطر ترک خوردن رنگ وجود دارد.

 

میله های pdr  به تکنسین اجازه می دهد تا به سرعت موقعیت کاری خود را تغییر دهد. فقط با یک حرکت ساده، ابزار آماده کار در یک زاویه جدید است.

به تکنسین های PDR اجازه می دهد تا زاویه اهرمی عالی برای از بین بردن فرورفتگی ها داشته باشند. میله های pdr تولید شده از فولاد ضد زنگ با دوام 8 میلی متری با حرارت ویژه ما. این تا حد زیادی همه کاره ترین و منحصر به فرد ترین سیستم دسته ابزار PDR در جهان است.

 

صافکاری با میله pdr

 

طیف وسیعی از سیستم های PDR سفارشی شده (حذف فرورفتگی بدون رنگ) امکان تعمیر ارزان فرورفتگی های کوچک را بدون نیاز به رنگ آمیزی مجدد خودرو – با حفظ رنگ اصلی، فراهم می کند.

ما در صافکاری سعید ابزارها و چراغ های PDR سفارشی و بسیار تخصصی را داریم که به طور خاص برای اتومبیل های آمریکایی، اروپایی و ژاپنی و … توسعه یافته اند. هدف اصلی ما انجام PDR با بالاترین کیفیت با قیمت رقابتی است.

تطبیق پذیری ابزارها و سیستم های PDR در صافکاری سعید (شامل ابزارهای PDR چند زاویه ای قابل تنظیم) است.

 

برداشتن فرورفتگی بدون رنگ با میله pdr چگونه انجام می شود؟

PDR از تکنیک ها و رویکردهای مختلفی برای رفع آسیب بدن استفاده می کند. خودرویی که در اثر تصادف آسیب دیده است تحت یک عملیات مکش قرار می‌گیرد که فلز را به جای خود بازمی‌گرداند، در حالی که برای رفع فرورفتگی، تکنسین باید پشت پانل بدنه قرار گیرد. نوع PDR مورد استفاده در ماشین شما به آسیبی که نیاز به تعمیر دارد بستگی دارد.

 

ابزارهای مکش بیشتر بر روی فرورفتگی های گرد استفاده می شوند زیرا موثرترین راه برای بازگرداندن پانل به حالت بدون فرورفتگی هستند. تکنسین فرورفتگی را برای تعمیر آماده می کند، سپس یک ابزار مکنده و اهرمی را برای بازگرداندن فرورفتگی به جای خود اعمال می کند. این روش را می توان برای فرورفتگی های گرد هم کوچک و هم بزرگ اعمال کرد، اما گاهی اوقات یک فرورفتگی گرد بزرگ به مکش پاسخ نمی دهد و نیاز به رویکرد متفاوتی دارد.

 

فرورفتگی‌ها و چین‌های بزرگ‌تر نیاز به رویکرد درگیرتری دارند که شامل برداشتن پانل‌های داخلی بدنه و چندین ابزار به طور همزمان است. تکنسین باید بتواند به سمت عقب فرورفتگی دسترسی داشته باشد و گاهی اوقات چیزی در این راه وجود دارد. از بین بردن انسداد، چه پانل داخلی یا آستر هود، به تکنسین این امکان را می‌دهد تا به هر دو طرف فرورفتگی برسد و از ابزار مناسب برای بازگرداندن فرورفتگی به جای خود استفاده کند.

 

هزینه برداشتن یک فرورفتگی کوچک با میله pdr چقدر است؟

هزینه برداشتن یک فرورفتگی کوچک از خودرو از طریق فرآیند PDR به میزان کار مورد نیاز بستگی دارد. یک فرورفتگی 1/2 اینچی معمولاً از 200-300 هزار برای PDR شروع می شود و به طور متوسط ​​500 تومن برای هر فرورفتگی 1 اینچی پس از فرورفتگی اولیه کشیده می شود. با این حال، عوامل متعددی وجود دارد که می تواند به هزینه PDR اضافه کند.

 

نوع و اندازه فرورفتگی هزینه نهایی PDR را تعیین می کند. یک فرورفتگی کوچک به طول حدود نیم اینچ یا بیشتر، ارزان‌ترین تعمیر است.

در همین حال، فرورفتگی بزرگ‌تر و واقع در ناحیه‌ای که نیاز به برداشتن پانل‌های بدنه یا قطعات داخلی دارد، گران‌ترین خواهد بود. PDR می‌تواند فرورفتگی‌هایی را که دو تا سه فوت طول دارند برطرف کند، اما کار بیشتری برای رفع این فرورفتگی‌ها نیز وجود دارد.

 

عوامل مختلفی در هزینه نهایی PDR شامل مواردی که در حال تعمیر هستند، نوع فلز، طول، مکان و پیچیدگی نقش دارند. با تماس با صافکاری سعید و برآورد هزینه، می توانید ایده بهتری در مورد هزینه یک شغل PDR دریافت کنید.

 

آیا میله های PDR روی خراش ها کار می کند؟

بله، PDR روی فرورفتگی های خراشیده کار می کند به شرطی که خراش به رنگ آسیب نرساند. خراش هایی که از روکش شفاف عبور نمی کنند را می توان پس از بیرون کشیدن فرورفتگی برگردانده و “بست” کرد.

سپس خراش با یک ابزار صاف کننده از بین می رود تا پوشش شفاف را صاف کند، که باعث از بین رفتن خراش نیز می شود. تکنسین ممکن است قبل از اینکه خراش را صاف کند و ظاهر خراش را به حداقل برساند، رنگ همسان را روی آن بمالد.

 

مراحل بعدی

با صافکاری PDR سعید تماس بگیرید تا با یک برآور یا وقت ملاقات تنظیم کنید. ما به شما ایده ای از هزینه و زمان لازم برای انجام را میدهیم تا بتوانید دوباره از ماشین خود لذت ببرید.

 

 

 

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 16 =